Přestat s marihuanou
Daniel
Včera jsem moc nespal,14denni dcera mi v noci brečela strašně, šel jsem udělat mléko a najednou mi ztěžkly nohy hůř se mi dýchalo a zničehonic sem mlátil do skříní.... a pak se celý klepal,... Kouřim THC už 15 let a teď už 14dni nic..... Můžete poradit jak to překonat? Jestli kouřit dál ale malé množství a málo?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Danieli,
takhle na dálku a na základě těch pár informací, které jste uvedl, nejsem schopná rozklíčovat, co se v situaci, kterou popisujete, skutečně stalo.
Popisujete ztěžknutí nohou, pocit, že se vám hůře dýchá, mlácení do skříní a klepání se. To vše v situaci, kdy 14 dní neužíváte THC - není ale jasné, jak spíte, jak jste odpočatý, z jakých dávek jste vysadil, jaké máte nálady apod. Není jasné, zda je tohle jednorázová záležitost, kterou u sebe neznáte, nebo vám něco připomíná. A do toho všeho tu noc prožívá 14 letá dcera něco, co by se možná i dalo označit jako noční děs (pavor nocturnus), nebo prostě pláče a není k utišení. To samotné může být velká psychický zátěž. Vy jste u toho ale ještě vysadil THC.
Zní to celé jako souhra více věcí najednou a netroufám si proto radit, co byste měl udělat. Možná by bylo dobré svou situaci probrat s někým do větších podrobností, co říkáte - napadlo vás obrátit se na kontaktní centrum nebo adiktologickou ambulanci? Máte tam možnost mluvit s odborníkem, který vás nesoudí, ale společně s vámi se snaží událost pochopit a hledat řešení. Dávalo by vám něco takového smysl? Pokud ano, napište, jaká větší města jsou vám dobře dostupná, pošlu kontakty.
S gratulací ke dvěma týdnům bez THC a s přáním všeho dobrého, hodně sil, trpělivosti a vůle,
Gabriela Minařík.