Methaphhetamine hcl na předpis
Dave
Dobry den , hledam doktora který by byl ochoten mi lék předepsat. Metamfetamin HCL mam vyzkoušený a pomáhá mi v běžném životě při běžných činnostech. Bohužel spousta lékařů je přesvědčena o nebezpečnosti a o předepsaní nechtějí ani slyšet je to dáno jejich neinformovaností k tomuto léku a naučenými zastaralými studiemi. V USA je lék povolen a přísně sledovan DEA. S hodnocením pacientů kteří užívají Methaphetamine HCL 5mg se mohu ztotožnit, udávají chuť do zivota a hodnotí 5 hvězdičkami. Potřebuji jen ochotného doktora který mi lek předepíše pak hodlám kontaktovat SUKL který by vydal povolení k dovozu. Lék stoji okolo $400 jsem ochotny si ho platit sam, zlepšení dusevniho zdraví za to stoji.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Dave,
omlouvám se za pozdější odpověď. Bohužel Vám nedáme kontakt na lékaře, který by byl ochoten předepisovat zde nepovolený lék, protože nám není znám. Je to opravdu jen na osobní oslovení jednotlivých lékařů. Můžete zkusit lékaře v AT poradnách, zdroj hledejte na https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Napadá mě, obrátit se s dotazem léčby i na Národní ústav duševního zdraví, kde by Vám případně mohli nabídnout alternativu k léčbě Metamfetaminu HCL. Koukněte na jejich stránky www.nudz.cz.
Případně pro inovativní léčbu depresí, úzkostných poruch, posttraumatických stavů atd. funguje Klinika Psyon, psychedelická klinika, kde je léčba vedená pod odborným dohledem lékařů a ve spolupráci s psychoterapeuty. Podívejte se na odkaz www.psyon.cz
V neposlední řadě se můžete dotazovat na své zdravotní pojišťovně o poskytnutí kontaktů na psychiatry v oblasti adiktologie.
Držím palce, ať se Vám zadaří najít potřebnou pomoc.
HS