AD příznaky kouření MUDr.Kubů
betty
V odpovědi se píše, že chování dotyčného není pro konopné drogy typické. Možná není typické pro marihuanu, ale spousta mých kamarádů se podobně chovala po hašiši - a ten se u nás dá taky poměrně snadno sehnat.

Odpověděl: Pavel Kubů
Pojmem konopné dorgy jsem měl na mysli i hašiš. Jistě můžeme diskutovat o tom, že někteří jedinci jsou po užití konopných drog spíše zamlklejší, jiný spíše veselejší a další vypadají jako duchem nepřítomni. Intoxikace ve večerních hodinách pak často uspíší odchod do postele či vede k usnutí tam, kde se jedinec právě nachází (křeslo, židle atp.), ale pro intoxikaci během dne (což je předpokládám případ zmiňovaného studenta, u nějž je obava, že se pod vlivem cannabinoidů účastní výuky) usínání typické není. Hypnotický (spánek navozující) účinek běžné dávky cannabinoidů není tak silný, aby jedince dokázal během dne uspat. Tím nechci říct, že se v odhadu svého studenta mýlíte, jen jsem chtěl upozornit na další možné příčiny pozorované změny chování.