derealizace z mariuhany
hana
ahoj, potrebuju pomoc z derealizaci kterou mam skrz huleni. Nehulim uz necele 2 mesice a strasne trpim, jsem neustale mimo a neuvedomuju si vubec co delam, nedokazu udrzet mozek v klidu a nedokazu se soustredit. Uz parkrat jsem prestala a derealizaci jsem chvilku mela, ale vzdy to
po 2 tydnech prestalo, potrebuju vedet co se zmenilo a proc se toho ted nemuzu zbavit

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Hano,
a děkuji vám za důvěru. Bohužel vám takhle na dálku nedokážeme dost dobře pomoci. Jestli stavy trvají již 2 měsíce, je nejvyšší čas obrátit se na odbornou pomoc a to ideálně v podobě psychiatra-adiktologa. Jde o to, abyste předešla chronizaci potíží, která na sebe nabaluje další potíže.
Zkuste si na těchto stránkách zde dohledat kontakty na adiktologickou ambulanci, případně hledejte psychiatra. Pokud by se vám kontakty dohledat nedařilo, napište, jaká velká města jsou vám dobře dostupná, pokusila bych se vám odpovídající kontakty zprostředkovat. Obrňte se trpělivostí, služby jsou velmi vytížené, nicméně nevzdávejte to, krátce svoje stavy popište a ptejte se, mají-li plno, kam jinam se obracet.
S přáním hodně sil a trpělivosti a aby bylo brzo lépe,
Gabriela Minařík.