Extáze
Katka
Dobrý den, zhruba před dvěma lety jsem pravidelně užívala na tanečních party extázi, zhuruba půl roku. Pak mě to, ale omrzelo, protože účinky drogy mi už nezpůsobovali jen přijemné pocity. Na drogu nemám již 2 roky chut a vím, že se to nezmění. Já se tedy říct, že jsem vyléčený narkoman bez léčení?

Odpověděl:
Dobrý den Katko, blahopřeju Vám k Vašemu abstinenčnímu úspěchu a k postoji k extázi. Je fajn, že víte, že se to nezmění a já Vám moc držím palce, aby to tak zůstalo. Co se týká termínu "vyléčený narkoman bez léčení", já osobně bych měla trochu problém se slovem narkoman, v případě užívání tohoto slova k označení lidí závislých na drogách. Nevím, zda se u Vás rozvinula nějaká závislost. Napadá mě, jestli "narkoman" není pro Vás příliš "tvrdé" označení. Ale to jsou jen mé dohady, nevím nic moc bližšího... Pokud ale slovem narkoman myslíte "uživatele", pak se tedy dá klidně říct, že jste "vyléčený narkoman bez léčení". Každopádně gratuluju a přeju hodně štěstí!