Trmal
Jen
Dobrý den, uzil jsem tramaly na bolest zároveň ale beru ad - cipralex 10mg a trittico 50mg na spaní, muze se mi něco stát ??? Nemůžu umřít ???

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
děkujeme za dotaz. Nepíšete, kolik jste si vzal Tramalů a v jaké síle. Nyní máte za sebou zkušenost, co to s Vámi dělá. Zřejmě jste byl více ztlumenější, ospalejší, možná fajn pocit. Pokud nemáte jiné zdravotní komplikace, které by mohly reagovat na užití analgetik, tak nepředpokládám nějaké ohrožení na životě. Byla bych však opatrná s nadměrným užíváním, jak frekvencí, tak i množstvím užitých analgetik. Vystavujete se riziku útlumu dechového a tepového centra při vyšších dávkách analgetik a zároveň při častém opakování to může být riziko k svezení se na denní užívání a potenciál vytváření si závislosti.
Snad tedy jste v pořádku a buďte k sobě pozorný. Proberte případně vhodnější alternativy léčby bolestí se svým lékařem.
Za poradnu
HS