testy
Pu Em Gnir
Projeví se adipex retard v testech na metamfetamin nebo mdma? beru to místo pika nebo pilulí na akcích, protože si myslím, že je to míň škodlivý (slabší a hlavně čistota látky) a taky po tom nevypadám moc vyjetě... Je moje domněnka, že to je menší zlo, správná?

Odpověděl: Pavel Kubů
Bohužel výrobce neuvádí zda metabolity phenterminu mohou či nemohou zkříženě reagovat s testy na přítomnost metabolitů metafetaminu či MDMA v moči. Protože se jedná o látky příbuzné určité riziko pozitivního testu (zvláště pak kvalitativního - barevná reakce na testovacích proužcích ponořených do moče) zde je. Jistotu v této otázce by Vám mělo poskytnout provedení vlastního testu po konzumaci Adipexu. Vaše domněka že Adipex představuje menší zlo než konzumace ilegálních drog je správná. To ovšem neznamená, že neindikovaná (lékařem neurčená) konzumace Adipexu je bezpečná (100% bezpečné není ani indikované užívání). Přečtete-li si pozorně příbalový leták, zjistíte, že riziko vzniku závislosti, srdečních či ledvinových problémů sebou nese i konzumace této legální drogy. Osobně doporučuji energii na party čerpat raději z intenzivního tance, případně z energetických nápojů.