pervitin+heroin?
i.t.s.e
Kdyz si budu davat nitrozilne smichany pervitin s heroinem vznikne zavislost na obou drogach najednou? Kamos rikal ze kdyz se to da dohromady,vyrusi se vedlejsi ucinky P-mydriaza,tres,stihy,zaseky a hlavne po tom prichazejici depky a H-sileny zuzeni zornicek,spani a je to pry docela v pohode.Co si o tom myslite?Je to hodne nebezpecny?

Odpověděl: Pavel Kubů
Teoreticky je mozne ze nektery z priznaku užití jedne ci druhe drogy bude zastřen účinkem té druhé. Prakticky to ale závisí na dávce každé drogy v koktejlu, zda ten či onen konkrétní příznak se projeví dostatečně silně na to, aby mohl být pozorován. Každopádně riziko těchto koktejlů je jak okamžité, kdy částečně protichůdné účinku mohou vést k selhání některé orgánové soustavy (srdeční arytmie, selhání lednin, edém plic atp.), tak dlouhodobé, kdy potenciál ke vzniku fyzické či psychické závislosti na každé z drog se navzájem neruší, ale naopak minimálně sčítá, ne-li přímo násobí. Mixování jakýchkoliv drog je nebezpečné. Mixování dvou nejtvrdších ilegálních drog dostupných na černém trhu v ČR je pak možno přirovnat k plánovanému sebezničení.