Potřebuju poradit
M26
Dobrý den, manžel před časem bral drogy po mém zjištění a nakonec i jeho přiznání byla mezi náma domluva jasná buď přestane nebo přijde o rodinu.. také sme se domluvili ze čas od času uděláme doma test.. Věřím že určitou dobu cca půl roku byl opravdu čistý..ale teď mám opět podezření cca měsíc..najednou má zase modřiny, absces (podle něj je to popálenina), míň ji, víc spí.. dělali jsme dva testy oba negativní.. při posledním mě řekl ze je to naposledy že už se nenechá testovat.. každopádně bych potřebovala poradit jestli je možné aby ňákým způsobem ošálil testy s moči..nebo jstem vážně úplně mimo a vidím ze strachu problém který není???

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, M26,
děkujeme za důvěru. Chápu Vaše obavy i nedůvěru k manželovi po těchto zkušenostech, které popisujete.
Bohužel ani Vaše situace není jednoduchá natolik, abychom ji s Vámi vyřešili takto přes internet.
Testování blízkých je velmi citlivé téma. Určitě je vhodné zvažovat pro a proti. Testování není metoda, která by problém řešila. Někdy může spíše prohloubit nedůvěru z druhé strany.
Bylo by vhodné se obrátit Vy sama nebo společně s manželem na některou z poraden pro blízké uživatelů a o celé situaci promluvit osobně. Byla by to pro Vás varianta? Kolegové Vás mohou podpořit v otevřené komunikaci a pomoci Vám mezi sebou nastavit hranice a pravidla přijatelné pro Vás oba.
Víte, kam se obrátit? Stačí napsat větší město, které máte v dosahu a pokusíme se Vás nasměrovat.
V Praze se můžete obrátit např. zde:
Poradna pro rodinu SANANIM
Žitná 1574/51, Praha 1
Tel: +420 284 824 234
+420 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Web: https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ppr/
Držím Vám palce přeji mnoho sil!
S pozdravem,
Nikol Spůrová