Prosby
PeTra
Dobry den :) Mam na vas 2 prosby.
1) Mate nejakou radu co delat kdyz jsem pod vlivem pervitinu a porad sviram čelisti a dřu zuby o sebe.. snazim si to hlidat ale vzdy se po nejaky chvíli přistihnu jak to zase delam.. Vite me se pak ty zuby rozpadaj a i to boli, tak jestli nevite co s tím ? :)
2) Existuje nejaky navod jak si spravne aplikovat drogu do zily? Protoze me se to nikdy nepovede a pak mám uplne zbytecne rozpíchaný ruce.. Vždy musim cekat aby mi to pichnul někdo jiny
Děkuji :)

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, PeTro,
díky za Váš dotaz.
1) Svírání čelisti je velmi častý negativní účinek při užívání stimulantů, kam patří i pervitin. Problém vymizí pouze když nebudete užívat. Můžete jej případně tlumit- vyzkoušejte žvýkačku, pravidelně si připomínejte, abyste vědomě relaxovala svaly v oblasti obličeje, dostatečně pijte a také můžete vyzkoušet doplnit hořčík.
2) Ideální by bylo s injekční aplikací vůbec nezačínat... její rizika značně převažují nad benefity. Tak jen zvažte.
• Mít VLASTNÍ sterilní stříkačku, NIKDY NESDÍLET jehly ani ostatní vybavení s jinými uživateli
• Užití ideálně v čistém prostředí, minimálně mít umyté a vydezinfikované ruce.
• Důležitý je výběr žíly, měla by být dobře hmatatelná (kupte si kvalitní gumové škrtidlo, všude v lékárnách případně v KC). NIKDY neaplikujte do žil v oblasti krku nebo třísel - zde existuje vysoké riziko vzniku komplikací.
• Nezapomínejte na pečlivou dezinfekci vybraného místa a při natahování do stříkačky používejte filtr.
• Aplikujte pod úhlem tak cca 30 stupňů, pokud jste v žíle, měla by se do stříkačky jednoduše natáhnout krev. Následně aplikujte pomalu.
Důležitá je i následná péče o žíly, na případné modřiny aplikujte heparoid, střídejte místa vpichu..
Zde odkaz na informace: https://www.chemsex.cz/injekcni-uzivani
Dejte vědět, pokud byste potřebovala ještě něco doplnit.
Markéta