Problém při narkoze ? Závislost
Amur bily
Jdu na operaci s ramenem . Dostanu narkozu , nebude to mít pak vliv na zdraví když teď užívám tramal na bolest a společně s pervitinem nitrozilne ? cítím pak hodně silny najezd ale zároveň pak usnu po par hodinách do tvrdého spanku . Jeto opravdu silny stav tahle kombinace .

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Amure bily,
děkujeme s jakou důvěrou se na nás obracíte. Doporučila bych Vám jít s pravdou ven a informovat lékaře o Vašem užívání tramalu a pervitinu před operací vzhledem k narkóze. Ano, opravdu je to rizikové, kdy obě látky ovlivňují činnost dechu a srdeční činnosti a ve spojení s anestézií se to potencuje. Nepíšete, jak dlouho užíváte tuto kombinaci látek, ale počítejte při dlouhodobějším užívání tramalu s odvykacím stavem. To také bude zohledňováno s nasazením analgetické medikace po operaci.
Opravdu tedy nic nezatajujte, v tomto by se Vám to nemuselo vyplatit.
Za poradnu
HS