Jak vás postihlo užívání tvrdých drog?
viktorie
Co všechno jste ztratili k vůli drogám?
Jaký dopad to mělo třeba na vaše blízké a kamarády?
Jak se s tím vyrovnáváte vy sami ?
Jak jste ke drogám přišli?
Jaké věci ve vašem životě drogy ovlivnily?
Kdybyste měli možnost se vrátit do momentu než jste si vzali první dávku, udělali byste to?
Co naopak vám drogy třeba přinesly či jestli vám změnily pohled na svět?
Z jakého důvodu drogy berete?
Bylo by pro vás jednoduché přestat?
OTAZKY PRO ABSTINENTY:
Bylo těžké s tím přestat?
Jak dlouho vám trvalo se toho dostat?
Jak moc to bylo psychicky náročné?
Zvládli jste to samy nebo s pomocí? pokud s pomocí kdo vám nejvíce pomohl?
Co byste vzkázali svému mladšímu já kdybyste věděli že takto dopadnete?
Co byste doporučili lidem co s tím začínají nebo chtějí začít?
!!!!!!MOC VÁS PROSÍM KOHOKOLIV KDO BUDETE ODPOVÍDAT, ROZEPIŠTE SE JAK TO JEN UMÍTE, VŠECHNY DETAILY, MALIČKOSTI, COKOLIV S PŘÍBĚHEM SPOJENÉ. MOC MI TO POMŮŽE DĚKUJI!!!!!!!

Odpověděl: Markéta Kordová
Viktorie, dobrý den,
předpokládám, že Vaše otázky potřebujete ke studiu (?).
Bohužel, na této Drogové poradně odpovídají pouze kolegové z oboru, zde: http://www.drogovaporadna.cz/kdo-vam-odpovida.html.
Nejedná se tedy o diskusní fórum, kam by mohli uživatelé i abstinenti psát. Poradna funguje tak, že kdokoliv může zadat anonymní dotaz a někdo z našeho týmu (viz odkaz) jej zodpoví.
Pokud potřebujete ke zpracování nějaké práce odpovědi na tyto otázky, je třeba si domluvit odbornou praxi v nějakém zařízení, tak jako se to klasicky v rámci studia běžně provádí a klienty sama oslovit.
V případně, že píšete z nějakého jiného důvodu, tak se omlouvám, můžete to upřesnit, pokud budete chtít.
Mějte se hezky.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová (koordinátor DP)