Je mi na nic
Ahoj
Jsem jak tělo bez duše a úplně nepoužitelná kdy to přestane.Nejsem schopná chodit do práce většinu dne jenom ležím nebo se jdu na chvíli projít,nebo spíš bezcílně bloumat po venku. Abstinuju už skoro týden

Odpověděl: Hana Skořepová
Zdravím ještě jednou a zde přikládám kopii mé odpovědi na Vás dotaz.
Dobrý den,
no není se ničemu divit, že se cítíte hůře, když dva měsíce stimulujete organismus, který je pak nabuzený, jede na maximum. Někde se to pak musí projevit, po té, co Vás již uměle neaktivuje pervitin. Nyní potřebuje Váš organismus čas na rekonvalescenci. Dopřejte si dostatek spánku, méně náročných aktivit, dostatečný příjem tekutin a stravy bohaté na vitamíny. Určitě není dobré pokoušet se to změnit s podporou léků, alkoholu, energy drinků a podobných věcí. Naopak by to vedlo k zhoršení stavu. Kupte si Magne B6, vit.C, zinek, můžete i nějaké iontové nápoje k vyrovnání vnitřních hladin minerálů v těle. Pokud to dodržíte během pár dní by mělo dojít k zlepšení. Doporučovala bych do budoucna nepodnikat takto dlouhodobé užívání pervitinu, pokud nechcete zcela přestat.
Buďte k sobě hodná v tomto směru, tělo a psychiku máte jen jedno.
HS