Jsem teď úplně k ničemu -kdy se to srovna
Ahoj
Dobrý den nějakou dobu jsem užívala v kuse denně ( asi dva měsíce) a pak jsem přestala ze dne na den. Je mi nanic, celý den ležím a je mi tak slabě,jsem podrážděná, chvilkami spím. Chci se zeptat kdy budu zas normální . Děkuju

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
no není se ničemu divit, že se cítíte hůře, když dva měsíce stimulujete organismus, který je pak nabuzený, jede na maximum. Někde se to pak musí projevit, po té, co Vás již uměle neaktivuje pervitin. Nyní potřebuje Váš organismus čas na rekonvalescenci. Dopřejte si dostatek spánku, méně náročných aktivit, dostatečný příjem tekutin a stravy bohaté na vitamíny. Určitě není dobré pokoušet se to změnit s podporou léků, alkoholu, energy drinků a podobných věcí. Naopak by to vedlo k zhoršení stavu. Kupte si Magne B6, vit.C, zinek, můžete i nějaké iontové nápoje k vyrovnání vnitřních hladin minerálů v těle. Pokud to dodržíte během pár dní by mělo dojít k zlepšení. Doporučovala bych do budoucna nepodnikat takto dlouhodobé užívání pervitinu, pokud nechcete zcela přestat.
Buďte k sobě hodná v tomto směru, tělo a psychiku máte jen jedno.
HS