nute
Dekuji za odpoved a taky za tak trochu pochvalu ze jsem si uvedomila ze drogy nejsou tak krasny a ze chci prestat (s pervitinem a heroinem).Vsichni v mem okoli se tomu totiz smeji a rikaji ze skoncit nedokazu.. No psal jste mi ze kdyz vam napisu odkud jsem pokusite se mi vyhledat kontakt na nejakou odbornou pomoc.Takze jsem z prahy,ale myslim ze bez nejakych leku aspon na deprese to nezvladnu.Dekuji za pomoc.. ahoj Nute

Odpověděl: Tomáš Harant
Zdravím Vás Nute, myslím, že jste na dobré cestě. Víte, ono uvědomit si, že chcete s drogama přestat, je první krok. A pokud se rozhodnete, že na to nechcete být sama, je to jedině dobře, protože Vaše šance na úspěch budou výrazně vyšší. Nabízím Vám kontakt na Denní stacionář, Janovského 26 v Praze 7, tel.: 220 803 130, kde se již můžete domluvit na dalších konkrétních krocích, které budete chtít pro Vaši abstinenci udělat. Netvrdím Vám, že je to vždycky jednoduché, ale to jste jistě již poznala. ...A na to , co Vám říkají ostatní se můžete...víte co :-) Záleží to přece jen na Vás a opravdu je spousta lidí, kteří s drogama dokázali přestat. Takže Vám moc držím palce a do začátku přeji co nejvíc sil.