Divný stav
Anna
Dneska jsem jak úplný mimoň a vygumovaná. Absolvent zvláštní školy hadr.Přemýšlím, co jsem to vlastně chtěla, už asi půl hodiny.Fuj co to je za ,,stav".. je to z nevyspání,nebo nevím,tohle se mi dřív nestalo.Normálně po tom usnu,ale tentokrát jsem nespala dvě noci. Čím to je,že nemůžu ani souvisle a racionálně uvažovat prostě retard :D

Odpověděl: Nikol Spůrová
Anno, zdravím Vás,
díky za Váš dotaz. To, co popisujete se po užití a dlouhodobém užívání pervitinu bohužel stává. Bylo by vhodné se na nějakou dobu vyvarovat dalšímu užívání, ať si Vy i vaše tělo dostatečně odpočinete. Pervitin či jiné návykové látky mohou časem vyprovokovat dlouhodobé změny na duševním i fyzickém zdraví.
Pro jistotu Vám zde zasílám odkaz s informacemi o účincích pervitinu, mohlo by se Vám to hodit: https://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
Pokud Vám dělá potíže s užíváním pervitinu něco dělat, bylo by vhodné vyhledat odbornou pomoc.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré a buďte na sebe opatrná!
S pozdravem,
Nikol Spůrová