Přednáška
Martin Z.xxxxxxx
Ahoj jmenuji se Martin mam za sebou tvrde prace s zivotem a jeho uchopení k sobe. Věnují se pozornosti k zivotu takovem, mam pocit, ze je vsechno tak jak ma. Nevidim zadny problem na čemkoliv co se deje. Jsou to podle mne nasledky příčiny a důsledek tohoto meho poznání je pozorovani. Mam za sebou tisíce meditačnich sezeni a praci s dechem spolecne s telesnyma pocitama na těle. Rad cestují po svete a budují si komunitu v Praze. Jsem sám sebou a vedu spořádaný život poskládány a čerpány jen ze zivotnich zkusenosti.
S přítelem provozujeme jogovou kavarnu .
Mohl bych vám o tom všem vypravet. Potreboval bych se vypovídat! Je u vas v Sanonimu nekde moznost?
Chtel bych se zeptat mel by nekdo zajem o prednasku o mem recovery; kdy prakticky od 95-2005 zavislost na metamfetaminu a následně leceni žloutenka typu C skrze Interferon. Dale léčeni svou cestou s par relapsy jiz uz jen od tanečních drog. Spolecnou cestou se svym pritelem, ve stastnem partnerské stavu, jiz 18let. Byl jsem ve vězení, léčebně, procestoval jsem dost sveta, oblíbená zeme Indie, ubehnul dva maratony a poradam spirituální akce. Ale stale to neni ono, uvnitr sebe hledam vyladění a chtel bych o tom mluvit.
Nyni 6let uplné abstinence od všech toxikonantú a prirozené plynulé začlenění do zivota.
Muzete mi nekdo po přečtení shora uvedeném, poradit kam mne nasmerovat a popripade dat na nekoho kontakt. Diky Martin

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Martine,
děkujeme za Váš dotaz a důvěru. Je skvělé, že tak dlouho abstinujete a máte v životě mnoho podpůrných aktivit. Jestli správně chápu, jednak byste rád hovořil o svém životě a hledal další možnosti, jak se můžete cítit lépe. Vzhledem k tomu, že 6let abstinujete, bych Vás spíše směřovala cestou podpůrné psychoterapie. SANANIM nabízí specifické služby pro klienty, kteří jsou aktuálně v léčbě či v doléčovacím programu nebo poskytují pro své klienty služby harm reduction.
Pokud byste rád u nás předával své zkušenosti, napadá mě možnost peer lektora, které občas hledáme. Peer lektor je klient se zkušeností, který by chtěl vést kurzy, jednorázové akce a chtěl by něco předávat ostatním. Zkuste se propojit s kolegyní socioterapeutkou Veronikou Sedmíkovou, která tyto akce koordinuje. Třeba se na něčem domluvíte (ví o Vás:)).
Kontakt: sedmikova@sananim.cz Tel.: 606024129
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré.
S pozdravem,
Nikol Spůrová