Pervitin
Jane
Dobrý den prosím vás je možné aby na mě můj partnerpřenesl pervitin hned po užití se se mnou miloval a ráno jsem se cítila vždycky asi tak v 11:00 vždycky na stejný čas jsem cítila prostě jsem se cítila ráno vždycky tak 11 hodin vždycky špatně bylo to bušení srdce bolesti hlavy třes rukou zpomalené reagování když na mě volali třeba děti tak jsem se otočila pozdeji a celkově blbě.pocity že mám nějakou
panickou ataku pak to zase odeznělo a pak jsem zase měla lepší náladu a v ústech pořád cítila hořkou pachuť je možné aby na mě přenesl slyny nebo tělnimi tekutinami protože my jsme vlastně hnedka souložili po manželovo užití toho pervitinu.
je možné že to na mě nějakým způsobem přenesl děkuji?

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Jane,
děkujeme za důvěru. Samotným sexem se intoxikace pervitinem od partnera přenést nedá. Pervitin byste musela užít přímo Vy a nebo být tzv. pasivní uživatelkou. Nevím, jakým způsobem partner pervitin užil. Např. pokud byste vdechovala kouř, mohla byste účinky cítit.
Bohužel takto přes internet nedokážeme určit, zda Vaše potíže měly souvislost s pervitinem či je vyvolaly jiné příčiny.
Pokud by se tyto potíže nadále opakovaly, neváhejte kontaktovat svého lékaře. Určitě by bylo také na místě probrat s Vaším partnerem jeho užívání pervitinu. Netuším, jak to máte společně vykomunikované a z jakého důvodu užívá pervitin právě před sexem s Vámi. Z našich zkušeností to vždy časem přináší do vztahu spíše potíže.
Stačí takto?
Pokud byste se potřebovala na cokoliv doptat, neváhejte nás znovu kontaktovat.
Přeji Vám vše dobré a buďte na sebe opatrná!
S pozdravem,
Nikol Spůrová