škola
a_b_c
Mám dotaz :) Rád bych věděl jestli aktivní kouření marihuany 1-2 jointy týdně ovlivňuje mozek v ohledu na učení ve škole....Budu ve škole podávat horší výkony???Pokuď se samozřejmě učím dostatečně doma...Protože budu dělat přijímačky a newím jestli s tím skončit nebo pokračovat.Díky za odpověď

Odpověděl:
Dobrý den, nevím, jestli už na sobě nějaké změny ohledně podávání výkonů ve škole pociťujete, když se na to ptáte, ale jedním z účinků dlouhodobého užívání mohou být například i poruchy krátkodobé paměti. A ta si myslím, že by se Vám ve škole mohla hodit... Napadá mě otázka, proč si už tak dost zátěžovou situaci, jako jsou přijímací zkoušky, ztěžovat rizikem zhoršení paměti? Nechci Vás samozřejmě strašit, jen jsem chtěla říct, že Vám nikdo nezaručí, že Vám se zrovna nic nestane, když budete pravidelně kouřit marihuanu. Neporadím Vám, jestli skončit nebo pokračovat - to je jen na Vás. Ale zkuste se zamyslet, co Vám za co stojí... (I Vaše plíce by Vám třeba za odpočinek mohly být vděčné :)) Tak hodně štěstí nejen při rozhodování, ale i při přijímačkách!