pervitin
vaso
chcel by som sa spytat ako dlho sa moze pervitin drzat v moci ? dnes som mal minimalnu davku max 0,1g aj to nekvalitneho a predtym som mal asi mesiac a pol dozadu ,, pytam sa lebo o tyzden v utorok mam ist na testy psychyatrovi kvoli vodicaku kedze mi nasli thc v moci ,,,k tomu pervitinu ja som ho uzival dlhu dobu ale maximalne 2 az 3 krat do mesiaca ,,dakujem

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Vaso,
díky za Váš dotaz.
To jak dlouho pervitin a obecně veškeré látky, tělo metabolizuje je nanejvýš individuální. Vždy závisí na spoustě faktorech např. užité množství, četnost užívání, čistota látky, metbaolismus...
Obecně ale platí, že:
Pervitin - detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne - detekce z krve 1 - 3 dny.
Můžete si test na drogy zakoupit klidně sám v lékárně a vyzkoušet.
Osobně bych Vám ale doporučila, vyhledat péči adiktologa, pokud nemáte v plánu svou situaci řešit s psychiatrem. Pokud totiž máte, jak sám píšete, za sebou dlouholetou závislost na pervitinu, může se snadno stát, že do závislosti spadnete zas.
Pokud byste začal užívat opět pravidelně, je vysoké riziko ovlivnění Vašeho vnímání, což se určitě shodneme, že pro řízení není vhodné. Nehledě na to, že se zvýšení četnosti užívání se zvyšuje pravděpodobnost detekce při testování.
Stačí takto? Pokud byste potřeboval ještě něco doplnit, dejte vědět.
Markéta