heroin
madla
Dozvěděla jsem se,že můj syn je dva roky závislý na heroinu.Léčit se nechce.Jediné, co by přijal je Subotex jako náhradu a nějaké sezení s terapeutem.Je mu 21 let .Stačí se tedy obrátit na Sananim a tam mi pomohou?Je otevřené centrum na Lužinách?

Odpověděl: Bára Orlíková
Můžete se obrátit na Kontaktní centrum SANANIM, Osadní 2, Praha 7, tel 283 872 186, mail kacko@sananim.cz. Tam by vám poradili, jak se situací co nejlépe naložit. Vy byste získala podporu, kterou teď jistě potřebujete a potřebné informace. Syna by mohli odkázat na Centrum ambulantní detoxifikace a substituce (CADAS, taktéž patří pod SANANIM) nebo na jinou instituci či lékaře, kde by mu předepsali Subutex. Vzhledem k tomu, že o služby CADASu je v současnosti obrovský zájem, především kvůli předepisování Subutexu, podmínkou je, že přicházející klient je doporučen jiným zařízením či odborníkem. Také je možné, že mají nyní plný stav a další klienty nepřibírají a z Kontaktního centra vás odkážou jinam, např. na obvodní AT ambulanci. Jinak - plánované centrum na Lužinách bude pouze pro abstinující klienty po léčbě (Doléčovací centrum), přesouvá se tam z Vysočan a budou tam mít sídlo i pracovníci dalších aktivit o.s. SANANIM (např. vzdělávání), takže tam by vašemu synovi nemohli poskytnout to, co potřebuje. Navíc tam o. s. SANANIM bude až cca od léta či podzimu tohoto roku. Přeji hodně štěstí a pokud byste chtěla podrobnější informace, tak znovu napište.