reiki?
Lena
Dobrý den, přečetla jsem si dotaz ohledně léčení pomocí reiki, tento výraz jsem slyšela poprvé. Chtěla bych vás poprosit o podrobnější informace o tomto léčení, jestli je to možné. A taky se chci zeptat, zda by tato forma léčení byla vhodná pro mě, když trpím úzkostí a v současné době užívám antidepresiva. Jestli by mi to nějakou formou pomohlo? Děkuji za odpověď

Odpověděl: Pavel Kubů
Zadáte-li slovo reiki např. do vyhledávače www.google.com najde Vám řadu odkazů, kde si můžete přečíst podrobnější informace (přidáte-li za slovo ještě cz, budou všechny nalezené stránky v češtině). Vzhledem k tomu, že naprostá většina stránek je provozována na komerční bázi poskytovateli této nekonvenční (její účinnost není ověřena podle pravidel klinického výzkumu) léčebné metody, nemohu Vám doporučit jednu konkrétní stránku, kde najdete 100% objektivní informace o možnostech a limitech této metody. Jako doplněk Vaší stávající léčby by Vám teoreticky metoda reiki mohla pomoci, doporučuji však probrat tuto možnost nejprve s Vaším ošetřujícím lékařem a mít se na pozoru před těmi poskytovateli této metody, kteří Vám budou tvrdit, že jejich léčba bude plně funkční, jen přestanete-li užívat léky klasické (školní) medicíny.