rizikaE
tom
Dobry den,prosil bych o radu,jak velke je riziko uzivani E (treba i pulky) pri lecbe hypertenze (tenoretic),dale bych rad vedel jestli je rizikove koureni marihuany pri hypertenzi a jestli skodi zvysena tepova frekvence (asi do 100/min) po uziti marihuany nebo i pri sportu -marihuanu kourim uz delsi cas .Predem dekuji za odpoved...

Odpověděl: Hana Skořepová
Nejsem sice lékař, ale mohu Vám sdělit, že fyziologický účinek extáze na organismus se projevuje zvyšeným krevním tlakem a pulsem. Přece jen je to taneční droga, která v tomto směru silně působí na organismus. S užíváním marihuany jistě máte již osobní zkušenosti, jak to působí na Váš organismus. Jedním z účinků je též zrychlený puls. Každopádně to může vyvolat škodlivé změny jako kouření cigarety- ucpávání cév, menší okysličení krve atd. Proto Vám při těchto zdravotních potížích nedoporučuji užívání žádné drogy. Myslím, že kdyby jste se zeptal lékaře, tak by Vám sdělil to samé. Rozhodnutí zůstává na Vás samotném, ale je zbytečné hazardovat se životem, ne?