abstak?
nute
Pred par tydny jsem zacla s heroinem a kdyz jsem si dala a pak ne zaclo mi byt spatne, horko, zatmiva se mi pred ocima(asi tlak) a svedi me telo,hlavne ruce a porad boli hlava..Jsou to fyzicke abstinencni priznaky nebo se proste akorat seslo par problemu najednou a nic to neznamena? A pak jsem se jeste chtela zeptat jak to probiha pri detoxu? A muzu tam jen tak prijit, nebo na doporuceni?...dik za odpoved

Odpověděl:
Dobrý den, z Vašeho dotazu moc nechápu, zda se ty příznaky, o kterých píšete, objevily hned po aplikaci nebo až později. Každopádně není úplně divné, že Vám drogy nedělají fyzicky dobře. Důvody pro to můžou být různé. Píšete, že jste s heroinem začla - to by mohl být třeba jeden z důvodů. Nebo kvalita drogy. Nebo to prostě špatně snášíte. Napadá mě otázka, proč si vůbec s tak nebezpečnou drogou zahrávat, navíc když je Vám po ní špatně... Co se týče detoxu, záleží od jaké drogy a z jak vysoké dávky je dotyčný detoxifikován. Pokud jde o heroin, tak se většinou "odabstinovává" postupně pod medikací (subutex) a trvá kolem týdnu až deseti dní. Doporučení být nemusí, stačí, když si tam zájemce zavolá, často se ale musí čekat nějakou dobu na volné místo. Přednostně jdou pouze akutní případy předávkování. (Pokud byste chtěla nějakou konkrétní adresu nebo telefon detoxu, napište odkud jste, nebo zavolejte - 283 872 186). A na závěr mi ještě jednou dovolte znovu Vás varovat před experimentováním s heroinem. Dávejte na sebe pozor...