Pervitin křeče v kotnících a proudění pálení bolení noh
Baník 1988
Dobrý den kamarád má takový problém my oněm řek mezi ,Zmizne to takové bolestný nepříjemné v takových partiích když kouřím 4roki Pervitin přestane to odejde ta bolest nebo to zůstane , nebo je to pasťák. stehle bolesti kroutim kotnikama bolesti úplně ,z kouřením Pervitinu konči kámoš přeji krásný den děkuji předem za vysvětlení

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den,
díky za dotaz.
Jestli to správně chápu, tak popisujete bolesti v kotnících po kouření pertivitinu. Důvodů může být hned několik.
Při užití dochází ke stažení cév a tím se omezí průtok krve do komčetin, což může způsobit bolest, dále pervitin působí na nervovou soustavu, na svaly.. Je toho spoustu a problémy se často kombinují.
Doporučila bych Vám tedy nejlépe s užíváním ideálně přsestat nebo alespoň omezit na nutné minimum, to by bylo řešení daného problému.
Pokud ale z jakéhokoliv důvodu přestat nechcete, můžete alespoň tělo podpořit- dodat minerály (hořčík), vitamíny, kvalitně jíst a odpočívat.
Kdyby se ale problémy zhoršovaly, doporučila bych navštívit lékaře.
Pokud byste potřeboval, klidně se ještě doptejte.
Držím palce a dávejte na sebe pozor.
Markéta