Předpis léků
Hypodermic
Dobrý den, mám diagnostikovanou sociální fobii, doposud řešena denním pitím velkého množství alkoholu. Chtěl bych se Vás zeptat, na koho se mám obrátit z důvodu předepsaní léků? Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
ani by nebylo rozumné toto řešit s praktickým lékařem (viz poznámka), přece jen duševní zdraví je oblast specializovaného lékaře, tedy psychiatra. S ohledem na Vaše nadužívání alkoholu nejlépe adiktologicky směrovaného. Dále by bylo fajn, kdybyste případnou medikaci také spojil s vhodnou psychoterapií.
Buďto napište znovu a uveďte jaká města máte v dobrém dosahu. Nebo se můžete sám podívat do databáze kontaktů, zde: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci, zadat okres, město a druh služby (v tomto případě AT ambulanci nebo Adiktologickou ambulanci).
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová