Dotaz
Sara1
Dobrý večer chci se zeptat užívám kokain ob den , chci se zeptat jaká náhražka by se dala použít když momentálně tohle není k dispozici třeba nějaké tabletky které nejsou k dizpozi . ...... a ještě chci se zeptat jaký způsob užívání má větší nástup jako abych to čítá více.. budu moc ráda když mi poradite moc děkuji předem .. a přeji dobrou noc Sakra.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Sara1, dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz. Tato drogová poradna se orientuje na pomoc závislým a jejich blízkým osobám, ve smyslu léčby a prevence. Kde sehnat náhražky drog či něco podobného se budete muset optat jinde. Doporučuji si předem o obstarávané látce sehnat dostatek informací.
Pokud máte pocit, že již užívání nezvládáte a přináší Vám do života nějaké obtíže, bylo by vhodné vyhledat odbornou pomoc např. v některé z adiktologických ambulancí. V ambulanci Vás kolegové mohou podpořit v motivaci něco ve svém životě změnit. Pokud máte nějaké psychické potíže, s většinou ambulancí také spolupracují lékaři z oboru psychiatrie, kteří Vám mohou třeba i předepsat nějakou nenávykovou medikaci ke zmírnění Vašich obtíží. Bylo by to pro Vás přijatelné? Víte, kam se obrátit? Klidně ještě napište, pokud potřebujete. Jsme tu pro Vás!
Přeji Vám vše dobré.
S pozdravem,
Nikol Spůrová