Piko dojezdy nedojezdy
Berry
Zdravím, drive jsem sem psal často o rady a teď můźu konstatovat, že i mozna díky tomu jsem čistý,ale na jednu věc sem nikdy nepřišel,proto se zde doufám naposledy ptám, proc ze začátku nemá po piku člověk žádné dojezdy? slyšel sem to od jednoho člověka minule na YouTube a vzpomněl sem si, že sem to měl vlastně taky tak i dost lidí to tak říkalo, a kdo ví tak dojezdy jsou extra nepříjemná věc.Za vše díky.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Berry,
děkujeme za Váš dotaz. Je fajn, že abstinujete. Dobrá práce.
Bohužel odpověď na Váš dotaz, proč někteří lidé nezažívají dojezdy po pervitinu, není jednoduchá. Nebývá to až tak úplně obvyklé, naopak to může vést k nenápadnému zvyšování dávek či kombinace pervitinu s jinými látkami a přinést do života další komplikace. Stejně tak jako průběh intoxikace a tak i dojezdy jsou velmi individuální záležitostí. Na dojezdu se může podílet jak samotná(ne)kvalita drog, množství užité dávky, kombinace s dalšími látkami, životní styl, fyzický a psychický stav člověka a jiné. Chybějící dojezdy také mohou znamenat pomyslnou chybějící "brzdu" aby si člověk dal pauzu. Proto je důležité zůstat opatrný.
Stačí takto? Klidně ještě napište, pokud potřebujete.
S pozdravem,
Nikol Spůrová