Neurol a jiné látky
Lenna
https://psychosomatika.cz/ Dobrý den,
Dostala jsem odpověď na dotaz .
Problém s pervitinem nemám , tam je to spíš jen o tom rauši případná party ale nic bez čeho bych se neobesla , tam problém určitě nevidím.
Jediné tak ten neurol ikdyz je to malé množství 0,5mg každou noc pořád tam ale ten návyk evidentně je a ráda bych se i toho zbavila , nicméně nechci jiné náhražky v podobě antidepresiva apod , to v žádném případě.
Nemohu si dovolit platit za nějaké adiktology a v mém případě by bylo možné docházet pouze ambulantně ale ikdybych si mela jen nechat poradit , by mi to asi za to stálo ikdyz teoreticky znám a vím co by mi každý řekl důležité je to konat .
Pokud máte něco co je hrazené pojišťovnou v blízkosti mého bydliště a to na Praze 6 , prosím o případný možný kontakty.
Moc Vám děkuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Lenno,
jsem ráda, že Vás oslovilo zkusit řešit užívání Neurolu.
Hned první zařízení na Praze 6, které mě napadlo a kde nabízí pomoc pro lidi s úzkostnými a depresivními stavy je Psychosomatická klinika, sídlící na Patočkově ulici. Podívejte se na stránky https://psychosomatika.cz/ - Psychosomatická klinika Program mají i hrazen pojišťovnou.
Dále na Praze 6 je adiktologická ambulance při Ústřední vojenské nemocnici - https://www.uvn.cz/cs/adiktologicka-ambulance
Můžete využít i služby Prev-centra, které sídlí v Meziškolské ulici, https://www.prevcentrum.cz/
Také je možnost se obracet na psychiatrii, kde pracují, taktéž psychosomaticky a psychoterapeuticky. https://www.psychiatrie-brevnov.cz/
Snad Vás osloví nějaké zařízení a podaří se domluvit na další péči. Budu ráda, když dáte vědět, jak se vám daří dále.
HS