Vpich po jehle
Ann
Dobrý den celkove užívám drogy tak 4 roky jen obcasne, před cca dvěma týdny jsem měla po roce piko predtim jsem ho měla tak 5x nosem
Vlastně už to beru dva týdny v kuse nosem a kourim, ale vyzkoušela jsem jehlu poprvé vše super před par dny, dnes v noci mi to kamarad asi píchl když jsme dávali potřetí špatně,nevim taky jsem si nesundala skrtidlo na ruce chvíli jak sem byla mimo , píchal mi to kamarad co říkal ze to umi dlouho je mi 18 do nemocnice nechci nic hroznyho to není jen tam mám tak 1cm flek fialovo červený v místě vpichu. Ale boli to strašně pokaždé co ohybu ruku. Prosím odepiste rychle, přece jen zacinam, tak nevim co má jak moc bolet. Děkuji moc

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Ann,
díky za Váš dotaz.
Problém, který popisujete mohl vzniknout několika způsoby - špatná aplikace, poškození žilky, do které se aplikovalo.. pravděpodobně to bude kombinací obojího. Pravděpodobně Vám vznikl po aplikaci hematom,  (modřina), který může bolet jak při ohybu ruky tak při doteku. Kupte si heparoid, urychluje vstřebání modřin.
Určitě do postižené končeriny znivu neaplikujte.
Píšete, že s užilváním začínáte. Vyhněte se injekčnímu užívání, nese s sebou spoustu nebezpečných komplikací.
Pokud momentálně nemáte chuť svou situaci řešit, dodržujte určitě pravidla bezpečného užívání (nesdílejte jehly, dbejte na čistotu, filtrujte..) doporučila bych Vám navštívit nejbližší kontaktní centrum, kde Vám ohledně užívání i ostatních věcí dobře poradí.
Dávejte na sebe pozor a pokud byste potřebovala ještě nějaké informace, tak dejte vědět.
Markéta