buseni srdce a pervitin
ojk
dneska 30.1 jsem mel v noci dve lajny pervitinu, asi tak v 2 ráno, je 10:32 pořád jsem nespal, je mi celkem dobře až na to že mi srdce buší tolik že se zacinam bat, buší hrozně rychle a uz hrozne dlouho, odpocivat nemuzu, musim jit do prace kde mam celkem fyzickou zatez, bojim se ze se srdce rozbusi jeste vice a položí mě to tam, měl bych se bát nebo by to melo srdce vydržet... kdyz nebudu spat zase minimalne do 10 vecer a budu vykonavat fyzickou zatez, muze srdce takhle dlouho vydrzet?

Odpověděl: Nikol Spůrová
Zdravím Vás, ojk,
díky za dotaz. Bohužet takto pžes internet nejsme schopni objektivně Vaši situaci posoudit. K tomu je třeba především osobní kontakt. Tyto nepříjemné pocity jako je bušení srdce po užití pervitinu, uživatelé pervitinu dosti často zmiňují. Pro mnohé je tato skutečnost natolik nepříjemná, že díky tomu se rozhodnou s jeho užíváním přestat.
Zkuste zůstat v klidu, nepozorovat se a pokusit se odvrátit pozornost na nějaké jiné činnosti. Pokud se necítíte dobře, je lepší si vzít volno než riskovat v práci své zdraví a vyčerpání. Nehledě na to, že to na Vás může být poznat a můžete z toho mít ještě další problémy. Také bych Vám doporučila se dalším případným konzumacím raději vyhnout.
Pokud by se obtíže jakkoliv zhoršovaly, neváhejte vyhledat lékařskou pomoc!
Přeji, ať je Vám brzo lépe a ozvěte se, jak to s Vámi dál vypadá.
S pozdravem,
Nikol Spůrová