Jednalo se o heroin?
123
Dobrý den,asi třikrát jsem zkusila nitrožilně údajný heroin, jenomže jsem po něm zvracela a dva dny jsem byla úplně nepoužitelná..mjednalo se vážně o heroin nebo něco jiného? Po naředění byla látka jakoby hnědá. Psychicky jsem ale byla taková uvolněná a nic mě netrápilo.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Zdravím Vás,
děkujeme za důvěru.
Bohužel takto na dálku a bez analýzy, nedokážeme určit zda se jednalo o heroin či jinou látku. Dle stavu, který popisujete se mohlo jednat i o předávkování.
Při intoxikaci heroinem dochází zpravidla v počátku k euforii následovanou apatií a útlumem duševních funkcí. Často se projevuje porucha vědomí, setřelá řeč, zhoršení kognitivních funkcí a zůžení zornic. S postupující intoxikací se také rozvíjí nepravidelné dýchání, které postupně může vést až k jeho útlumu a smrti. Při težké intoxikaci se mohou také projevit křeče vyvolávající třeba právě i zvracení.
Na vašem místě bych se příště pokusila těmto látkám vyvarovat. Zřejmě dostáváte od těla zprávu, že pro Vás drogy nebudou to pravé.
Buďte na sebe opatrná a pokud byste potřebovala, neváhejte znovu napsat!
S pozdravem,
Nikol Spůrová