kde se nechat testovat na přítomnost drog v těle?
jelen
Zajímalo by mě kde se můžu nechat testovat na přítomnost drog v těle!Mám na mysli přesné laboratorní testy,ne rychlotesty které nejsou tak přesné?

Odpověděl: Bára Orlíková
Testovat se můžete nechat v toxikologické laboratoři. Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit na Toxikologickou laboratoř, Na bojišti 2, Praha 2, tel: 224 911 267. Můžete také kontaktovat svého praktického lékaře, který by vás na toxikologické vyšetření odeslal, případně potřebné vzorky odebral a zaslal je na toxikologii. Je nutno počítat s tím, že toxikologický rozbor je poměrně drahý (cena závisí na použitých metodách a přesnosti vyšetření, tuším, že je to od několika set až po mnohem vyšší částky). Jinak - "rychlotesty" jsou poměrně dost přesné, jejich přesnost se při správném použití pohybuje kolem 99 %. Pozitivní výsledek by ovšem měl být ještě potvrzen laboratorním vyšetřením. Záleží na tom, k jakému účelu výsledek potřebujete. Když byste chtěl nějaké další podrobnosti, zkuste znovu napsat. Proč se na to vlastně ptáte?