je opravdu nutny detox?
i.t.s.e.
Dobry den,mam na vas dotaz ohledne leceni z heroinu.Abych zacla od zacatku...od 16 let uzivam nitrozilne pervitin.Zezazacatku celkem casto,pak jsem nekolikrat prestala,ale vzdy jsem se vratila zase zpet..Nyni je mi 20 let,loni v srpnu jsem zase po celkem uspesne pauze zacla brat casteji a od prosince kazdy den.Bez toho jsem mela hrozny deprese a nevedela jsem jak ven.Kamarad mi poradil ze nejlepsi zpusob je pres heroin,tak jsem to zkusila.Deprese opravdu zmizely a ja byla konecne v pohode..Ale nezvladla jsem to tak jak jsem doufala.Nyni beru h.temer mesic.Ze zacatku tak po 3 dnech 0,5g nitrozilne.Posledni tyden kazdy den cca 1g.Jeste jsem nezkousela prestat takze nevim co me ceka a jestli to zvladnu,ale treba to nic nebude.Neberu preci nijak dlouho.Presto mi doporucuji at jdu na detox ze to je nejlepsi cesta.Ale mam z toho trochu strach,jaky to tam je a co kdyz se to nekdo dozvi.A co po tom?Vratit se k pervitinu?Nedokazu najednou rict konec a vesele zacit novy zivot

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, trochu nešťastné řešení špatných stavů z pervitinu... I když z praxe znám dost takových případů... Ale zpět k tomu Vašemu. Máte pravdu v tom, že neužíváte heroin tak dlouho a možná fyzické abstinenční příznaky zvládnete sama, bez pomoci detoxu. Není to příjemné, ale jde to. Po jejích odeznění budete nejspíš v podobné situaci jako předtím, na pervitinu, když jste se pokoušela sama abstinovat. Co budete dělat? Nebylo by lepší s tím tentokráte nebojovat sama, ale s něčí pomocí? Hezký den