kamaradka
margo
Pred casem jsem byla u toho, kdyz ma kamaradka zkusila prvne pervitin, smazivali jsme spolu, ale ja to porad dokazu udrzet v mezich normy, ona ne. Kdyz nic nesezene, je hystericka, nadava mi, mlati vsechny kolem... jednou si i pichla! Bojim se, ze to udela zase! Byla to skvela kamaradka a chci ji zpatky, co mam delat? Nechci nic rikat jejim rodicum a do poradny by nesla...

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, chápu, že kamarádce chcete pomoci a nechcete o ní přijít. V podstatě jediné co můžete dělat, je stát při ní, neodsuzovat jí, dát jí otevřeně najevo Vaše obavy a zrcadlit jí, jak se mění pod vlivem drog... Vaše možnosti jsou možná ještě více omezené, jestli jste spolu začínali a nadále užíváte - i když jiné dávky, s jinou frekvenci... Možná, že to samé, co jí budete reflektovat, může ona vidět u Vás. Jestli to ale bude mít nějaký účinek Vám nikdo nezaručí. Někdy to trvá neúnosně dlouho a občas se musí společná cesta na čas rozdělit. Doufám, že to nebude Váš případ. Hezký den