x
X
Rozhodl jsem se jít do protialkoholický léčebny a zajímalo by mne jestli v litoměřicích nějaký takový institut je a jestli ne tak kde je nejblíže. Děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, v Litoměřicích přímo žádná protialkoholní léčebna není, nejbližší se nachází v Horních Beřkovicích, adresa je Řipská, H. Beřkovice, pošta Litoměřice, 411 85, tel. 416 808 111. Dále je v každém okrese tzv. AT poradna, kde jsou odborníci právě na problematiku drog a alkoholu. Zde by Vám poradili co dál, jestli by třeba nepřipadala v úvahu i léčba ambulantní, tzn. někam pravidelně docházet. Doufám, že to takhle zatím stačí, kdyby jste potřeboval další informace, bez obav napište. Přeji hodně odvahy!