Houby
Max
Chci se zeptat kolik si mam vzit na poprvé hub, zatim s nimi nemám vůbec žádný zkušenosti. Sou to normální houby,ne žádný ty vylepšený. Má na to vliv i hulení??? Hulim asi rok. Díkes

Odpověděl: Pavel Kubů
Neexistuje bezpečná dávka magických houbiček, nelze Vám tudíž ani poradit kolik hub si máte na poprvé vzít. Doporučení nevzít si žádnou a raději si o průběhu a rizicích intoxikace nastudovat dostupné informace (web např.http://www.drogmem.cz/html/memy/mushroomas.htm či http://www.drogovaporadna.cz/rubrika.php?rubrika=5 nebo http://www.drogy-info.cz/article/articleview/850/1/54/ , knihy) jste asi získat nechtěl, ale to je pro Vás v tuto chvíli nejbezpečnější postup jak se vyhnout případným komplikacím pramenícím z experimentu s halucinogeny. Z Vašeho dotazu je zřejmé, že o houbách nevíte prakticky nic. Samozřejmě, že kombinace psylocibinu (účinná látka v lysohlávkách) s jakoukoliv další legální či ilegální drogou významně zvyšuje riziko nežádoucích či přímo život ohrožujících účinků intoxikace. Neodradí-li Vás informace, které o intoxikaci psylocibinem najdete na uvedených stránkách od užití houbiček, konzumujte je raději po jedné s minimálně 40 minutovými odstupy mezi dalšími dávkami dokud se nedostaví účinek. Kamarádská doporučení typu "sou slabý, dej si jich minimálně deset, jinak si nic neužiješ" se už nejednomu experimentátorovi s přírodními halucinogeny velmi vymstila.