horror - cesta domů po pařbě prostředky hromadné dopravy
Lewob
Po party na pervitinu se vracím domů MHD, mohli byste zkusit zhruba odhadnout, jaké procento spolucestujících na mě pozná, že jsem požil drogu. Samozřejmě mi v tomto stavu připadá, že to na mě vidí všichni. Tak jen doufám, že to fakt není pravda :)

Odpověděl: Jana Justinová
To musí být asi fakt peklo. Já Vám těžko řeknu, jak moc jsou Vaše pocity reálné. Dovedu si představit, že jestli probdíte pár nocí na pervitinu, nejíte, moc nepijete a jste patřičně nasáklý kouřem a unavený, asi si to pár lidí spojí s drogami nebo aspoň pořádnou dávkou alkoholu. Na druhou stranu jsou i lidi, na kterých to není vidět vůbec. A vlastně proč Vám na tom tak záleží? Myslím, že s pervitinem jsou spojené mnohem horší věci než je zrovna káravý pohled spolucestujících.