Lsd-zmenseni rizika
elf
Jak co nejvice snizit rizika pri uzivani LSD? existuje i nejaka latka,ktera dokaze zastavit pripadny bad trip? Je podle vaseho nazoru mene rizikove konzumovani houbicek nebo papirku?

Odpověděl: Martin Hulík
Užívání LSD je bezpečnější, když splňujete následující předpoklady: Jste dospělý, zdravý jedinec, nebyl jste v péči psychiatra nebo psychoterapeuta ani o tom nemáte důvod uvažovat, intoxikace LSD u vás bývají bez větších komplikací a během několika málo dní po intoxikaci se cítíte normálně, LSD berete jen málokdy a ne ve vysokých dávkách, během intoxikace máte s sebou zkušeného průvodce, odehrává se na bezpečném místě, LSD nekombinujete s jinými drogami, nejste a nebyl jste závislý na drogách, atd.
Bad trip může zastavit lékař podáním antipsychotik.
Rizika u LSD a lysohlávek jsou srovnatelná.
Bližší informace a odkazy na literaturu najdete tady.