Perník
Happy
Prji Vam pekny den,rada bych se vas zeptala,jake ucinky bude mit pervitin,kdyz ho budu uzivat dele jak pul roku.Moje kamoska totiz do vseho spadla primo po hlave a uz ani nevi co dela.Chtela bych proto poradit,jak ji muzu pomoci,aby se z toho vseho dostala a byla zas jak driv.Moc dekuji

Odpověděl:
Dobrý den, ptáte se na účinky pervitinu po delší době než je půl roku. Nevím přesně, co tím myslíte, ale účinky by se užíváním neměly měnit. Co se mění, je třeba zvyšování dávek. Záleží ale na tom, jak často Vaše kamarádka bere a kolik. Mění se spíš asi ten člověk, který drogu užívá. Chápu, že byste ráda svojí kamarádce pomohla, ale bohužel tady platí, že pokud kamarádka nebude sama chtít, asi s tím nepřestane. Vy můžete zkusit nějak jí ukázat, že má s pervitinem problém a že Vám na ní záleží. Pokud by chtěla, můžete jí dát kontakt třeba na nás (tel. 283 872 186), kdyby se rozhodla vyhledat nějakou odbornou pomoc. (Ta nabídka telefonu platí samozřejmě i pro Vás, kdybyste o tom chtěla s někým mluvit.) Držím Vám i Vaší kamarádce palce, mějte se.