Vas nazor...
xisis
Zajimalo by me,jak vy osobne(ne statisticky) se divate na marihuanu.Na jeji zneuzivani(?)pro zabavu a jeji lecive ucinky.Jste pro legalizaci nebo ne? A jak srovnavate marihuanu a treba alkohol nebo cigarety? Tenhle dotaz je asi trochu od veci,ale jestli si najdete chvilku....pripadne email:povzdech@atlas.cz

Odpověděl: Martin Hulík
Radeji bych se drzel toho, k cemu poradna je. Snazime se vas (navstevniky techto stranek) informovat o drogach, poradit, podporit, nekoho jemne postrcit, atd. Nesnazime se tady diskutovat o systemu, legalizaci, represi, ventilovat svoje nazory atd., protoze to sem nepatri a navic takovych serveru najdete vsude plno.
Ke srovnani marihuana - alkohol - cigarety: kazda z techto drog je uplne jina a srovnani (ve smyslu co je horsi a lepsi) je podle meho nazoru dost pochybne. Zalezi na mnoha promennych - mnozstvi, délka a frekvence uzivani, proc clovek bere tu drogu a ne jinou, jak na ni reaguje, jake ma sklony k zavislosti,...... Kazdopadne kazda z techto 3 drog vas pri trose snahy a trpelivosti dostane do potizi, uplne spolehlive.