alkohol
mako
mam asi problem s alkoholom.pijem asi od svojich 18 rokov.teraz mam 24.nepijem casto,ani vela.ale niekedy sa mi stane,ze sa bavim,tancujem na diskoteke,pijem a zrazu sa uz iba zobudim doma a netusim ako som sa dostal do postele.pijem aj ostry alkohol aj vino aj pivo.vacsinou je vzdy vsetko OK,niekedy vypijem aj viac ako obvykle a nie je mi nic(v pohode idem domov a vsetko si pamatam) a niekedy vypijem menej a som v prd..i.A vtedy neviem ustriehnut hranici,kolko znesiem.Neviem ci mam prestat pit uplne alebo vybehnut von len na nejake 2-3 piva a rychlo utekat domov,kym to neprezeniem.

Odpověděl: Pavel Kubů
Nejlepší bude, když konzumaci alkoholu maximálně omezíš či se jí raději zcela zřekneš. Vím, že to není tak jednoduché, vzhledem k tomu jak všudypřítomná je propagace alkoholu i jeho společenská konzumace. Přesto vzhledem k popisovaným událostem, tzv oknům, bude pro Tebe každá další konzumace alkoholu zatížena významným rizikem ztráty sebekontroly i kontroly na další konzumací. Probudíš-li se po takové epizodě doma a zdráv můžeš hovořit o velkém štěstí. Řada podobných událostí končí také na operačním sále nebo smrtí v důsledku těžkého úrazu.