Je to k dotazu 313401
Shaz
Ptám se proto, že jsem ty prášky spolykala a bojím se, abych z toho neměla zdravotní problémy. Vážím ale asi tak 60kg. Po tom spolykání mi asi 2.5 hodiny nebylo nic, pak jsem asi tak na 3 hodiny usnula a pak mi bylo špatně od žaludku a zvracela jsem. Lékaře jsem si nezavolala, k doktorce jsem si zašla až asi týden po tom a ta mě akorát poslala na psychiatrii, jinak nic. Jsem poslední dobou zvýšeně unavená a taky mám kolem břicha hodně příjemný zvláštní pocit, ale jindy jsem zas měla dost nepříjemný pocit. Bojím se, aby mě ten psychiatr nenechal hospitalizovat, protože rodiče o tomhle nic nevědí a kdyby se to dozvěděli, to by byla hrůza.

Odpověděl: Bára Orlíková
Píšete sice víc informací než ve vašem prvním dotazu, ale stejně o vaší situaci moc nevím, především o důvodu, proč jste vlastně ty prášky spolykala. To je docela důležitá informace, abych vám mohla líp poradit. Takže alespoň k těm zdravotním důsledkům - pokud jste o svém experimentu lékařce řekla a ona vám nesdělila nic, co by vypovídalo tom, že by vám toto předávkování ibalginem mělo způsobit nějaké trvalé potíže - tak bych odhadovala, že vám tedy žádné nehrozí. Některé z příznaků, které jsem uváděla v odpovědi na váš předchozí dotaz jste si užila už po aplikaci léků - nevolnost, zvracení. Asi není třeba se obávat, že by to mělo další trvalé následky. Únava a podivné pocity v břišní oblasti mohou souviset s mnohými jinými věcmi, počínaje nějakým onemocněním až po symptomy toho, že jste přetížená a ve stresu nebo máte jiné psychické problémy. Pokud jste své lékařce řekla i o těchto příznacích a ona nediagnostikovala žádné onemocnění, případně vás neposlala na zdravotní vyšetření jinam, předpokládám, že potíže nejsou příznaky nemoci ohrožující vaše "fyzické" zdraví. Nevím, co bylo za tím, že jste si prášky vzala, zda máte nějaké osobní potíže nebo rodinné problémy, ale možná bych se na vašem místě na někoho z odborníků obrátila. Nepředpokládám, že by vás psychiatr nechal okamžitě hospitalizovat. Možná bych vám mohla případně doporučit kontakt na někoho z kolegů psychiatrů či psychologů, abyste neměla z návštěvy úplně cizího odborníka takové obavy. Nevím bohužel odkud jste, takže pokud byste o to měla zájem, tak byste mi musela napsat v jaké oblasti mám kontakt hledat a ideálně připojit i víc informací o sobě a zkusíme něco vymyslet.