cestar
zdravim chci se zeptat ,kdyz budu v subutexovem programu ,je pravda ze prijdu automaticky o ridicak (nebo se tzv.zmrazi..)je to moje prace ridit ....vim ze je to lek na kterem je oznaceni neridit auta atd ... dalsi otazka jaka je cekaci doba pro vzeti do ambulantni lecby,nemyslim ze muj pripad by si vyzadoval detox ,nebo nejakou hospitalizaci ci komunitu atd ...neni to az zas tak v .....ale subace si hold musim schanet za tezky prachy a bez nich to zas nejde ...jsem normalne pracujici a rad bych i zustal ale jestli vito o nejake prekazce prosim dejte mi vedet ,s tim ridicakem me to dostalo do kouta jestli je to pravda...diky za odpoved

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, o tom, že by Vám měli vzít řidičák, pokud jste v Subutexovém programu, slyším opravdu poprvé. Kdo by to komu hlásil? Lékař je vázán mlčenlivostí a nikdo jiný o Vašem léčení nemá právo vědět. Samozřejmě je dobré řídit se doporučením, že by člověk neměl řídit, pokud Subutex bere, ale není to zákon. Bylo by dobré promluvit si o tom s lékařem, u kterého léčbu nastoupíte, jak kvůli vlastní bezpečnosti, tak kvůli bezpečí ostatních. Co se týče nástupů na subutexovou léčbu, není nějaká standardní čekací doba. Záleží na tom, kam půjdete. Pokud byste potřeboval kontakty v místě Vašeho bydliště, dejte vědět, ráda Vám je sdělím. Myslím, že začít se léčit legálně je dobrý nápad, takže držím palce!