jak pribrzdit
barsha
Zdravim a ptam se, vim, ze ponekud hloupe a naivne.. Memu milemu je 26 a pred zhruba rokem, jak on rika, " procitnul". Chodi parit kazdy tyden na party, pokazde se vysmazi. Pochopitelne tvrdi, ze ma vse pod kontrolou. Ja mela podobne zkusenosti v 18 a trvalo rok, nez jsem se z toho dostala, on pry to teda zvladne taky. Predtim nikdy nic takoveho nebral ( jednou se zhulil ). Nemluve o tom, ze se zmenil o 365°. Takze - kdyz zacne takhle "stary", neni vetsi riziko zavislosti, nez napr. v 17? Radsi bych snad byla, kdyby se zkouril, nez smazil. A dotaz ? JAk to z nej vymlatit? Diky.

Odpověděl: Martin Hulík
Obecně spíš platí, že když se začne s drogami moc brzo (třeba ve 14), bývá to pak větší problém. Ale představa 26letého muže, který juchá někde na párty mi připadá trochu bizarní, zvlášť když tomu říká procitnutí. Závislý na extázi patrně časem bude, jestli už není.
Taky mě napadá, že když každý víkend paří, jak asi ladí jeho životní styl s vaším?
Opravdu nevím, jak byste to z něj mohla vymlátit, ale zkuste se zamyslet nad vašimi prioritami, vymezte si hranice, kam až jste ochotná zajít a seznamte s vašimi představami partnera. Třeba dojdete k nějakému kompromisu, možná taky ne.