infromacia
silvia
Som vyliečena narkomanka, ale po vpichoch do nôh my ostali modriny, neviem sa tohot zbavit niekedy ma aj jedna noha boli,ako krčové žily, lebo niečo obdobné. Poraďte ako si to treba ošetrovať raz mi povedali ,že to bude i kornatení ciev. Som ochotna zaplatiť za akékoľvek lieky či masť. Ďakujem vopred

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, problémy s žílami a vůbec krevním oběhem, jsou jedním z nejobvyklejších pozůstatků braní drog. Dovedu si představit, že není nic příjemného mít nohy samá modřina, nebezpečné jsou i občasné bolesti. Myslím, že je pravý čas zajít si k lékaři, nejlépe se nechte odkázat obvodním lékařem ke specialistovi. ten Vám pak dá i mnohem přesnější a účinější léky než byste mohla koupit bez předpisu v lékárně. Hlavně je ale nutné důkladné vyšetření, aby se opravdu vyloučila závažnější porucha. Samozřejmě by bylo ideální říct lékaři, z čeh problémy máte, i když ale ne, uvidí aspoń současný stav. Opravdu to neberte na lehkou váhu!