pochybnosti
Sarah
Mám nadváhu až obezitu (BMI 31) a lékař mi předepsal Adipex retard, prý potlačuje chuť k jídlu podobným způsobem jako amfetaminy. Mám silné pochybnosti, jestli v mém případě pomůže. Důvod? Před 7 lety jsem brala skoro každý den pervitin (jen tři měsíce, závislost jsem si naštěstí nestačila opatřit), a nijak výrazně jsem nezhubla, nedělalo mi problémy se při jízdě najíst - za úžasu ostatních. Má cenu vůbec zkoušet tenhle lék, co si o tom myslíte

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, je pravda, že pervitin je něco jiného než legální lék, který má přesné složení, zaměřené právě na Váš problém. Je ale taky pravda, že Adipex funguje také na bázi amfetaminů, a tak je dost možné, že by se Vaše obavy mohly naplnit. Těžko asi lék prostě nebrat, bez toho, abyste s lékařem probrala nějakou jinou alternativu, tím nic nevyřešíte. Takže co takhle promluvit si o tom s ním? Je mi jasné, že přiznat, že jste brala, i když chvíli, nějaké drogy není zrovna příjemné. Ale přeci jen, je to už 7 let, bylo to krátce a myslím, že by měl vědět o vašich pochybnostech. Pak budete moct snáz hledat jiné řešení.