Závislost na alkoholu?
Láďa
Dobrý den, mám dotaz ohledně alkoholu, zajdu průměrně 2x týdně na pivo(5 až 6 piv) jinak max. malé pivo k obědu nepiju tvrdý alkohol. Co mě vyděsilo je stav který se objevil 3x během posledního roku. Po příchodu domů kouknu na TV a jdu v klidu spát a po cca. 2 hodinách se probudim začnu chodit po bytě a něco povídat. Zdůrazňuji, že si tento stav nepamatuju(svědectví přítelkyně). Je tento problém způsoben alkoholem, kouřením nebo se jedná o nějakou poruchu.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, to, co se Vám stává je opravdu dost zvláštní a nedivím se, že Vás to znepokojuje. Není bohužel možné říct takhle na dálku a ze stručného popisu, čím je celá věc způsobena. Po pravdě řečeno, dvakrát za týden pár piv mi nepříjde tak nenormální a nebezpečná věc, aby to hned muselo dělat takové problémy. Z kouření to asi taky nebude a porucha je pro začátek snad moc silné slovo. Zkuste spíš zajít k lékaři a poradit se s ním, ať vás pošle na nějaká vyšetření, myslím, že se to určitě nějak vysvětlí. Rozhodně mu řekněte i své podezření, že by to mohlo souviset s alkoholem, uvidíte, co vám na to řekne, ale myslím, že v tom bude něco jiného. Doufám, že Vás tedy problémy brzy přejdou.