krevní obraz
cz
Je možé aby se poznalo z krevního obrazu piko?naposledy jsem ho měl včera a dnes mi brali krev na krevní obraz.... Ještě jedna otázka :) je možné aby z běžných testů,které dělá doktor poznali v krvi(moči) drogy(jakékoliv)? děkuji za odpověď....

Odpověděl: Bára Orlíková
Z krevního obrazu ani z běžných krevních testů není možné zjistit přítomnost drogy v organismu. Museli by vám dělat speciální testy na drogy, ovšem standardně se tyto testy provádí z odebraného vzorku moči, nikoli krve. Pervitin se dá z moči detekovat 3 - 21 dní po posledním užití (při dlouhodobém intenzivním užívání je to samozřejmě blíže horní hranici, při jednorázovém experimentu blíže té spodní). Nevím pochopitelně, z jakého důvodu vám dělali vyšetření, ale mám obavy, že užívání pervitinu se s úspěšnou léčbou jakéhokoli onemocnění neslučuje. Navíc pokud přijdete ke svému lékaři ráno poté, co jste si předchozí večer dal pervitin, možná nebude potřeba ani speciálních testů, aby lékař poznal, že užíváte drogy... No, když se budete chtít na něco dozeptat, tak znovu pište.