Tráva a THC
FYYKUS
Dobrý den. Přečetl jsem dotaz, kde Jana Justinová odpovídá chlapci El Fuegovi..cituji: "...ještě nějakou dobu potrvá. Ze všech toxických látek vydrží právě THC v krvi nejdéle (po dlouhodobém užívání je možné dopracovat se i k pěti týdnům)". Myslel jsem že THC v krvi vydrží zhruba 3 dny-i při velmi intentzivním užívání, v tucich samozřejmě déle, proto se dělá vyšetření moče. Alespon tak mi to bylo vysvětleno, tak jsem to přečetl v knihách a tak svědčí mé zkušenosti, nebot jsem bývalý velmi intenzivní konzument marihuany. Vím, že THC mi dělá opravdu mně nehezké stavy s piracetamem, dokud jsem měl THC v krvi (cca 3dny-po několika týdech v kuse hulení), tak jsem -nesměl- užít piracetam (pokud jsem -porušil- byl to mazec). To byl jen dodatek, pokud by je pravda jinde, byl bych velmi rád, aby jste mě uvedli na správnou míru. S díkem a přáním do Nového roku FYYYKus

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, máte pravdu v tom, že moje informace byla trochu nepřesná. Bylo to spíš nešťastnou formulací, hlavní informace, o kterou se mi jednalo, bylo, že testy se dělají z moči a že THC vydrží v těle nejdéle (tedy je to testy nejdéle detekovatelná látka). Z krve je detekovatelnost závislá na mnoha faktorech, mimo jiné i na metodě rozboru. Ale to už je pak otázka spíše pro toxikologii. V každém případě, podle informací z toxikologické laboratoře, nemáme pravdu ani jeden. Nejedná se ani o měsíc (což jsem ale uváděla jako dobu maximální!) ani rozhodně o tři dni, to je zase dost málo. Prostě se nedá říct nějaký počet, na to je to moc komplikovaná záležitost. Jestli máte pro sebe vyzkoušené tři dni kvůli lékům, je to zřejmě hranice, za kterou už je koncentrace THC v těle tak nízká, že kombinace nevadí. Důležité je, že to pro Vás plní svou úlohu a asi není úplně nutné shodnout se na nějakém universálním počtu dní.V každém případě díky za příspěvek, i pro mě byl hodně zajímavý. Také přeji vše nejlepší do Nového roku!